ПРАВИЛА И УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ
ПРОЦЕДУРА НА ПРОДАЖБЕНИТЕ ОПЕРАЦИИ В САЙТА. ДОГОВОРЪТ
НАЧИН НА ДОСТАВКА
МЕТОД НА ПЛАЩАНЕ
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ
ВЪЗЛАГАНЕ И ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ.
УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ
ПРАВНА ИНФОРМАЦИЯ
ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ
- ПРАВИЛА И УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ
Този уебсайт (наричан по-долу „САЙТ“) се управлява от SC Visage Beauty Equipment SRL. (наричана по-долу „КОМПАНИЯТА“), със седалище в Букурещ, сектор 6, B-dul Uverturii, № 89, Блок P16, Sc. 2, Et. 4, AP. 46 с работно място на улица Axinte Uricariul № 8, сектор 1, Букурещ, Румъния, с данъчен регистрационен код RO25331336, вписан в Службата по търговския регистър под номер. J40/3877/2009, тел.: 021/22.22.519, факс: 021/22.22.519.
ДРУЖЕСТВОТО полага усилия да поддържа коректността на информацията, изложена на САЙТА. Въпреки това, предвид евентуални грешки по отношение на тази информация, КОМПАНИЯТА уточнява, че изображението на продуктите е информативно, като доставените продукти могат да се различават от изображенията по какъвто и да е начин, поради промени в характеристиките, дизайна, без предварително уведомяване от страна на производителите. Също така, някои характеристики или цена на продуктите, представени на САЙТА, може да бъдат променени от КОМПАНИЯТА без предизвестие или може да съдържат операционни грешки. Поради причини, свързани с пространството и съгласуваността на информационната структура, понякога описанията на продуктите може да са непълни, но КОМПАНИЯТА полага усилия да представи най-подходящата информация.
Промоциите/офертите в САЙТА са валидни в рамките на наличния склад.
САЙТЪТ може да съдържа и връзки към други сайтове. КОМПАНИЯТА не носи отговорност за политиката за поверителност, практикувана от тях, както и всяка друга информация, спомената на тези сайтове.
В съдържанието на този документ следните термини, използвани с главни букви, ще имат, ако контекстът не показва друго, посочените по-долу значения:
ПОТРЕБИТЕЛ: представлява лицето, което има достъп до САЙТА за лични или професионални цели и което е приело Условията за ползване на този САЙТ, като в този смисъл изпълнява всички изисквания на процеса на регистрация.
КЛИЕНТ: представлява лицето, което осъществява достъп до САЙТА, за лични или професионални цели и което е приело Условията за ползване на този САЙТ, изпълнявайки в този смисъл всички изисквания на процеса на регистрация, което инициира и изпълнява поръчка.
ЗЛОУПОТРЕБА: представлява използване на САЙТА по начин, противоречащ на практиката в областта, действащите разпоредби и законодателство или по друг начин, който може да причини вреди на ДРУЖЕСТВОТО.
ПОРЪЧКА: представлява електронен документ, генериран в резултат на достъп до УЕБСАЙТА от страна на КЛИЕНТ, който служи като форма на комуникация между ДРУЖЕСТВОТО и КЛИЕНТА.
ДОГОВОР: представлява потвърдена от ДРУЖЕСТВОТО ПОРЪЧКА, с която ДРУЖЕСТВОТО се задължава да достави продукти и услуги на КЛИЕНТА, а КЛИЕНТЪТ се задължава да заплати за тях. Умоляват се ПОТРЕБИТЕЛИТЕ/КЛИЕНТИТЕ на този САЙТ да прочетат внимателно следните условия за ползване. Счита се, че следните правила и условия представляват минимални приложими разпоредби, като използването на САЙТА е предмет на общите разпоредби на действащото законодателство. Правилата и условията за ползване могат да бъдат променяни по всяко време чрез актуализиране на този САЙТ, като тези промени стават задължителни с незабавен ефект за всички ПОТРЕБИТЕЛИ/КЛИЕНТИ. С достъп до УЕБСАЙТА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ се съгласяват да спазват условията, представени по-долу, както и приложимото законодателство.
ПРОЦЕДУРА НА ПРОДАЖБЕНИТЕ ОПЕРАЦИИ В САЙТА. ДОГОВОРЪТ
С извършването на ПОРЪЧКА в САЙТА, КЛИЕНТЪТ се съгласява с формата на комуникация (телефон или електронна поща), чрез която ДРУЖЕСТВОТО осъществява своята дейност в САЙТА. Ако КОМПАНИЯТА потвърди изпълнението на ПОРЪЧКА, това ще означава пълно приемане на условията на ПОРЪЧКАТА. Приемането на поръчката от ДРУЖЕСТВОТО се счита за извършено при наличие на електронно потвърждение (e-mail) от ДРУЖЕСТВОТО до КЛИЕНТА, без да се изисква потвърждение за получаване от последния. КОМПАНИЯТА в нито един момент не счита непотвърдена ПОРЪЧКА за имаща стойността на ДОГОВОР. Следователно ДОГОВОРЪТ влиза в сила след потвърждаване на ПОРЪЧКАТА от КОМПАНИЯТА. Тези общи условия за продажба ще формират основата на така сключения ДОГОВОР, допълнен от Гаранционния сертификат, издаден от КОМПАНИЯТА или някой от нейните доставчици.
ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА.
Обект на ДОГОВОРА е продуктът/продуктите и услугите, за които КЛИЕНТЪТ е изразил възможност да ги закупи, чрез генериране на ПОРЪЧКА на САЙТА, потвърдена от КОМПАНИЯТА. Продуктът(ите) има(т) характеристиките, посочени от КОМПАНИЯТА на САЙТА.
ЦЕНАТА НА ДОГОВОРА.
Цената на продукта/продуктите е посочената на УЕБСАЙТА. Цената може да бъде променяна от КОМПАНИЯТА по всяко време, без предупреждение. За да бъде приложима, цената на продукта трябва да е честна и сериозна. По този начин ДРУЖЕСТВОТО обръща внимание, че има случаи, когато в резултат на неизправност на САЙТА или грешки, цената.
- НАЧИН НА ДОСТАВКА.
ДРУЖЕСТВОТО ще изпълни договорните си задължения в срок не по-дълъг от 30 дни от датата, на която е съобщило съобщението за потвърждение на ПОРЪЧКАТА на КЛИЕНТА. Ако не може да изпълни ДОГОВОРА, тъй като продуктът не е наличен, КОМПАНИЯТА ще информира КЛИЕНТА за тази ситуация. ДРУЖЕСТВОТО може да достави подобен продукт на КЛИЕНТА на същата цена, в случай че първоначално заявеният продукт не е наличен, само след уведомяване и със съгласието на КЛИЕНТА. Продуктът ще бъде доставен до КЛИЕНТА чрез куриерска фирма или може да бъде взет от централата на ФИРМАТА по избор на КЛИЕНТА. Транспортните разходи се поемат от КЛИЕНТА. Услугата доставка на пратки се извършва по желание на клиента, срещу заплащане според графика на куриера.
- МЕТОД НА ПЛАЩАНЕ
Маркетингови дейности чрез получаване на информационни или търговски съобщения (оферти, промоции, рекламни и маркетингови съобщения относно дейността на ДРУЖЕСТВОТО и на трети лица, с които ДРУЖЕСТВОТО има взаимоотношения от всякакъв вид) на имейл адресите, съобщени на ДРУЖЕСТВОТО, участие в конкурси, промоции; Цената, начинът на плащане и срокът за плащане са посочени в ПОРЪЧКАТА. КОМПАНИЯТА ще издаде на КЛИЕНТА фактура за продуктите и услугите, които ще бъдат доставени, като задължението на КЛИЕНТА е да предостави цялата информация, необходима за издаване на фактурата, в съответствие с действащото законодателство.
Плащане в брой: Плащането в брой се извършва в леи, в пълен размер, при доставка или при вземане на продуктите от централата на ФИРМАТА. При доставка на продукта чрез куриерска фирма, плащането на продукта се извършва след проверка на пакета от КЛИЕНТА. Плащането се извършва директно на куриерската фирма въз основа на касовата бележка. КОМПАНИЯТА предупреждава КЛИЕНТА, че в случай на доставка с куриер, тя не е упълномощена от КОМПАНИЯТА да позволява на КЛИЕНТА да отваря пратките преди подписване на доставката, а само след подписване на доставката и заплащане на възнаграждението им.
Плащане с карта при вземане на продуктите от централата на КОМПАНИЯТА: При получаване на продуктите от централата на ФИРМАТА можете да платите с банкова карта с логото на Visa и MasterCard (включително Maestro) през съществуващия ПОС терминал. Ако картата няма опция за въвеждане на активиран в момента на плащане ПИН код, е необходимо лицето, извършващо плащането, да е собственик на картата и да се легитимира с документа за самоличност. Ще се проверява подписът, който трябва да съвпада с този на картата и този на документа за самоличност. Не се начислява допълнителна комисионна за транзакции. За правилното извършване на транзакцията е необходимо да се посочи кодът на картата (всички цифри от четирите групи на лицевата страна на картата, без интервали), датата на изтичане и последните три цифри на гърба на картата, изписани върху подписа лента (в зависимост от картата може да липсват). Независимо от валутата на сметката, транзакциите се извършват в леи, по курса на банката на КЛИЕНТА.
Платежно нареждане: Плащането с платежно нареждане се извършва само на база издадена от КОМПАНИЯТА проформа фактура, след телефонно потвърждение на поръчката с продавач-консултант. Стоката се доставя след потвърждение на плащането. Освен ако не е договорено друго между ДРУЖЕСТВОТО и КЛИЕНТА, ДРУЖЕСТВОТО се освобождава от рисковете и отговорностите, свързани с поръчаните от КЛИЕНТА продукти и услуги, когато те бъдат предадени на куриера, въз основа на договора, или на представител на КЛИЕНТА. . КОМПАНИЯТА ще осигури подходящо опаковане на стоките и ще осигури предаването на придружаващите ги документи до КЛИЕНТА. КОМПАНИЯТА ще доставя продукти и услуги само на територията на Румъния. Собствеността върху продуктите и услугите ще бъде прехвърлена на КЛИЕНТА в момента на плащането.
Транспорт: Транспортът на поръчаните продукти се извършва с Куриер на Фен и се изчислява според теглото на продуктите в кошницата, според мястото на изпращане на поръчката.
- УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ
Съгласно действащото законодателство търговецът има право да уведоми писмено търговеца, че се отказва от покупката, без неустойки и без да посочва причина, в рамките на 48 часа от получаване на продукта или, в случай на услуги, от сключването на от договора. Следователно, потребителят има право да върне закупения продукт, без неустойки и без да посочва причина, в рамките на 14 дни от получаването му, като поема преките разходи по връщането. Обръщаме внимание на факта, че ако продуктите, чието връщане се иска, са с повредена или непълна опаковка, следи от износване, драскотини, удари, токови удари, липсващи аксесоари, липсващи гаранционни сертификати, ние си запазваме правото да решим да приемем връщането или за спиране на сума от стойността на продукта, сумата, която ще бъде съобщена след оценка на причинените щети. Всички уведомления относно дефектни продукти или липсващи части се правят в рамките на най-много 48 часа. В случай на упражняване на законното право за връщане на стоката, възстановяването на стойността й се извършва най-късно до 30 дни от връщането.
1) Следните категории продукти могат да бъдат върнати само ако са запечатани: а) козметични продукти; б) Продукти за еднократна употреба.
2) Следните категории продукти не могат да бъдат върнати:
а) Продукти, изпълнени по спецификации на потребителя;
б) Ясно персонализирани продукти;
в) Продукти, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или които могат бързо да се развалят или повреждат.
d) Продукти, доставени по „специална поръчка“ (СПЕЦИАЛНА ПОРЪЧКА се дефинира като списък с продукти, поръчани от клиента и които не са в обичайния склад на Доставчика, но които могат да бъдат доставени въз основа на твърда поръчка и заплащане на аванс, в договорените от страните срокове).
д) Продукти от категорията OUTLET, тъй като те са със значителна отстъпка и имат определени недостатъци в опаковката или качеството, които се обръщат на вашето внимание от момента, в който ги видите на уебсайта. - ЧЛЕН 6 от спешна наредба 34/2014: Изисквания за информация за договори от разстояние и извън търговски обект (1) Преди договор от разстояние или извън търговски обект или друга подобна оферта да породи обвързващи последици за потребителя, професионалистът трябва да предостави на потребителя следната информация ясно и разбираемо: а) основните характеристики на продуктите или услугите, като се има предвид комуникационната среда и въпросните продукти или услуги; б) самоличността на специалиста, като търговското му име; в) пощенския адрес, на който е установен професионалистът, както и, ако съществува, неговия телефонен номер, номер на факс и имейл адрес, на който действително може да се свърже с него, за да позволи на потребителя бързо да се свърже с професионалиста и да комуникира ефективно с него и, ако е приложимо, пощенския адрес и самоличността на специалиста, от чието име той действа; г) ако е различен от адреса, предоставен в съответствие с писмото в), пощенския адрес на мястото, където професионалистът извършва дейността си и, според случая, пощенския адрес на професионалиста, от чието име действа, на който потребителят може да изпраща всякакви оплаквания; д) общата цена на продуктите и услугите с включени всички данъци или, ако цената не може разумно да бъде изчислена предварително предвид естеството на продуктите или услугите, методът на изчисляване на цената и, в зависимост от случая, целия допълнителен транспорт разходи, доставка, пощенски или всякакви други такси или, ако те не могат разумно да бъдат изчислени предварително, споменаването на факта, че тези допълнителни разходи могат да бъдат поети от потребителя, включително периода на валидност на офертата или цените. В случай на услуги за достъп и свързване към обществени електронни съобщителни мрежи или електронни съобщителни услуги, предназначени за обществеността, ще бъде посочена цената на тарифния план, като се уточнява броят на включените минути, кредит или трафик на данни, както и условията на да ги използвате, ако е приложимо, наличните допълнителни опции и тяхната стойност, тарифите за разговори и минути или допълнителен трафик на данни, в зависимост от случая, цената за свързване или инсталиране, с включени всички данъци. В случай на безсрочен договор или договор, който включва абонамент, общата цена ще включва общите разходи през периода на фактуриране. Ако тези договори се таксуват с фиксирана ставка, общата цена ще включва и общите месечни разходи. Ако общата стойност не може да бъде изчислена предварително, трябва да се посочи начинът, по който се изчислява цената; е) разходите за използване на средствата за комуникация от разстояние за сключване на договора, когато са изчислени на база различна от основната тарифа; g) методите на плащане, доставка, изпълнение, датата, до която професионалистът се задължава да достави продуктите или предоставя услугите и, в зависимост от случая, процедурата за разрешаване на жалби на професионалиста;з) при наличие на право на отказ, условията, сроковете и реда за упражняване на това право, съгласно чл. 11 параграф (1), както и стандартизирания формуляр за отказ, представен в част Б от приложението; i) когато е приложимо, информацията, според която потребителят ще трябва да поеме разходите за връщане на продуктите в случай на отказ и, за договори от разстояние, ако продуктите поради самото си естество обикновено не могат да бъдат върнати по пощата, разходите на връщане на продуктите; к) ако потребителят упражни правото си на отказ след формулиране на искане по чл. 7 ал. (3) или с чл. 8 ал. (8), информацията, според която потребителят е длъжен да заплати професионалните разумни разходи, в съответствие с чл. 14 ал. (3); к) ако правото на отказ не е предвидено в съответствие с чл. 16, информацията, според която потребителят няма да се възползва от право на отказ или, в зависимост от случая, обстоятелствата, при които потребителят губи правото си на отказ; л) посочване на съществуването на законова гаранция относно съответствието на продуктите; m) когато е приложимо, наличието и условията на помощ след продажбата, предоставена на потребителя, услугите, предоставени след продажбата и търговските гаранции; н) наличието на съответни кодекси за поведение, както е определено в чл. 2 лит. е) от Закон № 363/2007 за борба с нелоялните практики на търговците в отношенията с потребителите и хармонизиране на разпоредбите с европейското законодателство за защита на потребителите, с последващи изменения и начина, по който могат да се получат копия, според случая; о) продължителността на договора, в зависимост от случая, или, ако договорът е сключен за неопределен период или трябва да бъде автоматично удължен, условията за прекратяване на договора, включително приложимите санкции, ако е приложимо; п) когато е приложимо, минималният срок на валидност на задълженията на потребителя по договора; р) когато е приложимо, съществуването и условията, свързани с аванси или други финансови гаранции, които трябва да бъдат платени или предложени от потребителя по искане на професионалиста; с) когато е приложимо, функционалност, включително прилагането на технически мерки за защита на цифровото съдържание; т) когато е приложимо, всяка съответна оперативна съвместимост на цифрово съдържание с хардуерни и софтуерни компоненти, за която професионалистът знае или разумно се очаква да знае; у) когато е уместно, възможността и метода за прибягване до извънсъдебен механизъм за подаване и разрешаване на жалби, на които специалистът се подчинява. (2) Ал. (1) се прилага и за договори за доставка на вода, природен газ или електроенергия, когато не се предлагат за продажба в ограничен обем или фиксирано количество, на топлинна енергия и на цифрово съдържание, което не се доставя на физически носител. (3) При провеждане на търг информацията по ал. (1) осветен. b), c) и d) могат да бъдат заменени с еквивалентни данни относно съдията. (4) Информацията по ал. (1) осветен. h), i) и j) могат да бъдат предоставени чрез стандартизирания формуляр за информация за отказ, предвиден в част А от приложението, което е неразделна част от тази извънредна наредба. Професионалистът отговаря на изискванията за информация, установени в ал (1) осветен. з), и) и й) ако е предоставил на потребителя тези правилно попълнени инструкции. (5) Информацията по ал. (1) са неразделна част от договора от разстояние или договора извън търговския обект и не могат да бъдат променяни, освен ако страните по договора изрично не решат друго. (6) Ако специалистът не отговаря на изискванията за информация относно допълнителните разходи, съгласно посоченото в ал. (1) осветен. д), или на разходите, свързани с връщането на продуктите, съгласно посочените в ал. (1) осветен. i), потребителят не поема тези разходи. (7) Договорната информация е представена на румънски език в достъпна форма, така че да може да бъде лесно разбрана от потребителя, без да се изключва представянето им и на други езици. (8) Изискванията за информация, предвидени в тази извънредна наредба, допълват изискванията за информация, съдържащи се в Правителствена извънредна наредба №. 49/2009 относно свободата на установяване на доставчици на услуги и свободата на предоставяне на услуги в Румъния, одобрен с изменения и допълнения със Закон №. 68/2010 г. и в закон № 365/2002 относно електронната търговия, препубликуван с последващи изменения. (9) Без да се засяга ал. (8), ако е предвидена разпоредба относно съдържанието и начина, по който трябва да се предостави информацията в Извънредна постановление на правителството № 49/2009 г., одобрен с изменения със Закон № 68/2010 г., съответно от Закон бр. 365/2002, преиздадена с последващи изменения, противоречи на разпоредба на тази извънредна наредба, разпоредбите на тази извънредна наредба имат предимство. (10) Тежестта на доказване по отношение на изпълнението на изискванията за информация, установени в тази глава, е на професионалиста.
Б. Модел на формуляр за отказ Този формуляр се връща попълнен само ако желаете да се откажете от договора. – До [въведете името, пощенския адрес и, ако е приложимо, телефонен номер, номер на факс и имейл адрес на професионалиста тук]: – С настоящото ви информирам (*) за моето оттегляне/нашето (*) от договор, свързан с продажбата на следните продукти (*)/предоставянето на следните услуги (*) – Поръчан на дата (*)/получен на дата (*) (*) Изтрийте ненужното споменаване, ако е подходящо. – Име на потребителя(ите) – Адрес на потребителя(ите) – Подпис на потребителя(ите) (само ако този формуляр е връчен на хартия) – Дата
http://www.anpc.gov.ro/
- ВЪЗЛАГАНЕ И ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ.
Продавачът може да възложи и/или да възложи на трето лице услуги, свързани с изпълнението на ПОРЪЧКАТА, с информацията на КЛИЕНТА, без да е необходимо неговото съгласие. КОМПАНИЯТА винаги ще носи отговорност пред КЛИЕНТА за всички договорни задължения.
УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКАКОМПАНИЯТА ще достави продуктите в сроковете, посочени в сайта за поръчания продукт, на датата на генериране на ПОРЪЧКАТА или в срок до не повече от 30 дни от датата, на която КЛИЕНТЪТ е генерирал ПОРЪЧКАТА, освен ако страните не са уговорили друго. Ако ДРУЖЕСТВОТО не може да изпълни ДОГОВОРА поради факта, че продуктът или услугата вече не е/не е наличен, то ще информира КЛИЕНТА за тази липса, след което паричните суми, платени от КЛИЕНТА за неналичния продукт или услуга, ще бъдат изплатени. възстановени в максимален срок от 30 дни. При неспазване на сроковете за доставка, КОМПАНИЯТА ще уведоми КЛИЕНТА за прогнозния срок за изпълнение на доставката. Ако ДРУЖЕСТВОТО получи грешна информация, свързана с фактурирането или доставката на продуктите, ДРУЖЕСТВОТО може да откаже да изпълни доставката, без това да се счита за нарушение на ДОГОВОРА, или да определи нов срок за изпълнение на поръчката. КОМПАНИЯТА няма да доставя поръчки под 58 лв.
- ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ
ДРУЖЕСТВОТО обработва лични данни, като събира от ПОТРЕБИТЕЛИ/КЛИЕНТИ личните данни, необходими за изпълнението на ДОГОВОРА и се задължава да спазва разпоредбите на Закон №. 677/ 2001 за защита на лицата при обработването на лични данни и свободното движение на такива данни. Получените от КОМПАНИЯТА данни ще се съхраняват в бази данни и КОМПАНИЯТА ще предприеме всички мерки за защитата им срещу случайно или незаконно унищожаване. За изпълнението на ДОГОВОРА КОМПАНИЯТА ще предава личните данни, събрани от КЛИЕНТИТЕ, на куриерската фирма, която ще достави продуктите, както и на банковите звена, чрез които ще се обработват онлайн плащанията (където е приложимо).
ПРАВНА ИНФОРМАЦИЯОТГОВОРНОСТ НА КОМПАНИЯТА.
КОМПАНИЯТА не носи отговорност за каквито и да било загуби, в случай че те са причинени от неспазване на настоящите правила и условия/ДОГОВОР и другите инструкции, посочени на УЕБСАЙТА. ДРУЖЕСТВОТО не носи отговорност и за вреди, причинени в резултат на нефункциониране на САЙТА, както и за такива, произтичащи от невъзможност за достъп до определени връзки, достъпни в САЙТА. КОМПАНИЯТА не носи отговорност за щети от какъвто и да е вид, които КЛИЕНТЪТ или трета страна може да претърпи в резултат на изпълнение на КОМПАНИЯТА на някое от задълженията си по ДОГОВОРА и за щети, произтичащи от използването на продуктите и услугите след доставка и по-специално за загубата на продуктите.
- ГАРАНЦИИ.
Всички продукти, продавани на САЙТА, с изключение на повторно запечатаните, се ползват от гаранционни условия в съответствие с действащото законодателство и търговските политики на производителите. Продуктите са нови, в оригинални опаковки и идват от източници, оторизирани от всеки отделен производител. Липсата на гаранционен сертификат на продукта трябва да бъде докладвана в рамките на 48 часа от получаване на стоката на имейл адрес [email protected]. Всяко последващо уведомление няма да бъде взето под внимание. Рекламации относно дефекти на закупения/ите продукт/продукти могат да се подават на имейл адрес [email protected] КЛИЕНТЪТ, като купувач, има задължението да вземе под внимание и да спазва разпоредбите, съдържащи се в Гаранционния сертификат, в противен случай има е възможността да загубите гаранцията.
ОСНОВНА СИЛА.Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнение на своите договорни задължения, ако такова неизпълнение се дължи на непреодолима сила, в съответствие с действащото законодателство.
ПРИЛОЖИМО ПРАВО – ЮРИСДИКЦИЯ.ДОГОВОРЪТ е предмет на румънското законодателство. Всички спорове, възникнали между КОМПАНИЯТА и КЛИЕНТА ще бъдат разрешавани по взаимно съгласие или, ако това не е възможно, споровете ще бъдат разрешавани от компетентните румънски съдилища в Букурещ.
ПРАВАТА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ.
Всички материали, интегрирани в този САЙТ, са интелектуална собственост на КОМПАНИЯТА. Тези материали не могат да бъдат копирани или възпроизвеждани, освен за периода, в който трябва да бъдат прегледани онлайн. Въпреки това, пълните страници на САЙТА могат да бъдат отпечатани, ако са предназначени да бъдат използвани за строго лични цели. Без да пренебрегва общата приложимост на гореспоменатото, КОМПАНИЯТА може понякога да предлага възможност за изтегляне на фонови изображения, скрийнсейвъри или други помощни програми от САЙТА.
- ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ
Лични данни означава всяка информация, свързана с идентифицирано или идентифицируемо физическо лице; идентифицируемо лице е това лице, което може да бъде идентифицирано, пряко или косвено, по-специално чрез позоваване на идентификационен номер или на един или повече фактори, специфични за неговата физическа, физиологична, психологическа, икономическа, културна или социална идентичност Обработката на данни с лични данни означава всяка операция или набор от операции, извършени с лични данни, чрез автоматични или неавтоматични средства, като събиране, регистрация, организиране, съхранение, адаптиране или модифициране, извличане, консултиране, използване, разкриване на трети страни чрез предаване, разпространение или по какъвто и да е начин друг начин, присъединяване или комбиниране, блокиране, изтриване или унищожаване. КОМПАНИЯТА записва само личната информация, предоставена доброволно от посетителя/ПОТРЕБИТЕЛЯ/КЛИЕНТА. Съгласно изискванията на Закон бр. 677/2001 за защита на лицата по отношение на обработването на лични данни и свободното движение на такива данни, изменен и допълнен, ДРУЖЕСТВОТО има задължението да управлява при безопасни условия и само за посочените цели личните данни, предоставени от ПОТРЕБИТЕЛИ/КЛИЕНТИ. ДРУЖЕСТВОТО уважава правото на поверителност на данните на всяко лице, което осъществява достъп до САЙТА.
КОМПАНИЯТА няма да събира лични данни за ПОТРЕБИТЕЛИ/КЛИЕНТИ (име, адрес, телефон или имейл адрес) (наричани по-долу „Лични данни“), освен в случаите, когато ПОТРЕБИТЕЛИТЕ/КЛИЕНТИТЕ сами съобщават тези данни. С регистрация в САЙТА/извършване на ПОРЪЧКА и попълване на лични данни във формите за регистрация, ПОТРЕБИТЕЛИТЕ/КЛИЕНТИТЕ декларират, че са съгласни всички техни лични данни да бъдат включени в базата данни на ДРУЖЕСТВОТО и дават своето изрично и недвусмислено съгласие всички техни данни да бъдат лични данни да се съхранява и използва за: – изпращане на некомерсиални или административни съобщения (относно промени в сайта, администрация и др.); – вътрешна статистика, необходима за подобряване на качеството на предлаганите услуги и имиджа на САЙТА и за създаване на нови характерни елементи, промоции, функционалности и нови услуги; – да осигури достъп до секции с ограничен достъп на УЕБСАЙТА; – проучване на пазара; – проследяване на данни за продажбите. КОМПАНИЯТА може да разкрие тази информация на своите дилъри и агенти за дейностите, споменати по-горе. - КОМПАНИЯТА няма да разкрива никаква информация относно ПОТРЕБИТЕЛИТЕ/КЛИЕНТИТЕ на САЙТА или без предварително да получи тяхното изрично съгласие в това отношение. В същото време обаче може да разкрива информация и лични данни, когато това е изрично предвидено в закона. Съгласно Закон № 677/2001, ПОТРЕБИТЕЛИТЕ/КЛИЕНТИТЕ се ползват от правото на информация (чл. 12), достъп до данни (чл. 13), намеса (чл. 14), опозиция (чл. 15), да не бъдат обект на индивидуално решение (чл. 17) и да се обърне към правосъдието (чл. 18). В същото време те имат право да възразят срещу обработването на лични данни, които се отнасят до Вас, и да поискат изтриване на данните. За да упражни тези права, всяко лице може да се обърне с писмено, датирано и подписано заявление до централата на ДРУЖЕСТВОТО. Въз основа на писмена, датирана и подписана заявка, изпратена до адреса на ДРУЖЕСТВОТО, ПОТРЕБИТЕЛИТЕ/КЛИЕНТИТЕ могат да упражняват безплатно следните права: – веднъж годишно потвърждение за това дали се обработват или не лични данни; – да се намесва върху предадените данни; – да се противопоставят на обработването на данни по основателни и законни причини, свързани с тяхната конкретна ситуация. Всяко лице има право да се противопостави, по основателни причини, срещу обработването на данни, които го засягат. Това право на възражение може да бъде изключено за определено обработване, предвидено от закона (напр.: обработване, извършвано от финансовите и фискалните служби, полицията, правосъдието, социалното осигуряване). Следователно това споменаване не може да се появи, ако обработката е задължителна; всяко лице също има право да се противопостави безплатно и без никаква обосновка срещу обработването на личните му данни за целите на директния маркетинг. Подробности на www.dataprotection.ro
АВТОМАТИЧНО СЪБИРАНЕ НА НЕЛИЧНИ ДАННИ. В някои случаи е възможно КОМПАНИЯТА да събира нелична информация за ПОТРЕБИТЕЛИ/КЛИЕНТИ. Примери за този тип информация са: вида на използвания браузър, операционната система на използвания компютър и името на домейна на уебсайта, от който е осъществена връзката със САЙТА. Докато разглежда САЙТА, КОМПАНИЯТА може да съхранява определена информация за ПОТРЕБИТЕЛЯ/КЛИЕНТА. Тази информация ще бъде под формата на файл „бисквитка“ или подобен файл. Тези „Бисквитки“ файлове помагат на КОМПАНИЯТА да изгради УЕБСАЙТ или реклама, която най-добре отговаря на интересите и предпочитанията на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ/КЛИЕНТИТЕ. С повечето интернет браузъри е възможно да изтриете или блокирате файлове „бисквитки“ или да получите предупреждение преди получаване на такъв файл. КОМПАНИЯТА препоръчва на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ/КЛИЕНТИТЕ да се консултират с инструкциите на браузъра или с помощния файл, за да намерят повече информация за тези функции.